czwartek, 9 sierpnia 2012

Łuk elektryczny [filmik]

Polecam obejrzeć ten olbrzymi łuk elektryczny!!!

Łuk elektryczny, inaczej: wyładowanie łukowe – to ciągłe wyładowanie elektryczne zazwyczaj w gazie pod ciśnieniem normalnym (atmosferycznym) lub wyższym. Cechą charakterystyczną jest bardzo mały wewnętrzny opór elektryczny. Wyładowanie zachodzi pomiędzy dwiema elektrodami z materiału przewodzącego prąd elektryczny lub między stykami łącznika elektrycznego mechanizmowego w trakcie wyłączania prądu elektrycznego. (źródło: Wikipedia)



4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie takie zjawisko potrafi być bardzo niebezpieczne i jak widać z elektrycznością po prostu należy uważać. Właśnie dlatego ja również zdecydowałem się na dobrą i zarazem tańszą ofertę prądu do firmy. Dzięki https://poprostuenergia.pl/prad-dla-firmy/ płacę przede wszystkim niższe rachunki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie dlatego ja wolę wszelkie prace przy prądzie zlecić elektrykowi http://elektryk.i-lodz.pl/ gdyż wiem, że jest ot odpowiedni fachowiec do tego. Ja osobiście nigdy nie zabierałem się za prace naprawcze z energią elektryczną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej prace elenktyczne są niezwykle ważne, ale również istotnym jest to aby zawsze były one wykonywane przez osoby posiadające uprawnienia. Muszę dodać, że bardzo fajnie mi się korzysta z oferty elektryka https://elektryk-wroclaw.pl/oferta/ i nigdy się na niej nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń